Csak azért is!

Ez a blog a mezeinewsee.blog.hu folytatása. Kevésbé lesz szalonképes, keményebben fogalmazom meg benne a véleményemet, kritikámat. Számítok Rátok, hogy ha túlzásokba esem, akkor figyelmeztettek a keresztény mértékletességre! Mindenkit kérek, a kommentekben se szerepeljenek nevek (csak dicsérő hangnemben)! A kezdőbetű tökéletesen alkalmas az azonosításra, azt használjuk.

Friss topikok

  • odamondogato: Tamás = tömős (2015.05.16. 11:06) Boldogok, akik nem látnak, és mégis hisznek!
  • Xinaf: @mezeinewsee: - Nős püspök is volt. A diakónuságot sokan a papság előszobájaként élik meg. Gondol... (2015.04.14. 20:52) Női papság?
  • mezeinewsee: @Kitalátor (másként) gondolkodó: lehet, hogy régen hallottam, és benne volt a tudatalattimban :). (2014.09.02. 19:23) Az Egyház, mint hajó
  • ireftoht: Alapvetően elhibázott az életmódod és az életszemlélted! A nagyvárosi lét minden jellegzetes víru... (2014.07.11. 10:57) Rövid összefoglaló
  • huKKK: @mezeinewsee: Jól mondod. Szerintem is tudja. Parancsolatként mondta. Arra, gondolok, hogy a jel... (2014.03.28. 15:29) A keresztény műmosoly

Életünk csak egy múló pillanat...

2011.02.18. 21:13 mezeinewsee

Nagyon nehéz héten vagyok túl. Csalódtam az emberekben, a világban, kicsit magamban is. Ahogy a főnököm fogalmazott: "Üdvözlünk a felnőttek világában!". A költő viszont az én gondolataimat írta le: "Óh, én nem igy képzeltem el a rendet. Lelkem nem ily honos. Nem hittem létet, hogy könnyebben tenghet, aki alattomos."

Egyedül Isten, akit hanyagoltam, és a barátaim, akiknek a szeretetét önző módon felhasználtam, segítettek át ezeken a napokon.

Elég kemény harc áll előttem, és nem tudom, győzhetek-e. Pedig hétvégén nem foglalkozhatok ezzel, hiszen más, lelkemnek fontosabb dolgokkal kéne foglalkoznom: holnap cserkészet, új emberünk van, akit még be kell vezetni a csapat hagyományaiba. És a legfontosabb: a tékozló fiú vasárnapja következik. Ezen a napon biztos "hazamehetek" én is. Nekem ki kell békülnöm L-vel, mert nem bírom tovább ezt a helyzetet ( a büszkeségem ismét félretéve... kár, hogy ez részemről nem alázat, csak a gőg egy másik fajtája). Ha valamikor van a kibékülésre lehetőség, az ez a nap... 

Hallgassátok meg a dalt, sok mindent kifejez a mostani érzéseimből. 

1.Életed egy múló pillanat,
Csak tarka kép, mely mögötted marad.
Végtelen az út, mégis rövid,
Egy perc csupán, mi emlék ránk marad.

2.Néha már úgy érzed véget ér,
De mész tovább, hogy megtaláld magad.
Szívedet a bánat járja át,
Pár jó barát körtánca elragad.

Refr.:
Gyere csak, gyere hát táncoljunk,
Állj be a körbe, és álmodjunk!
Öntsd ki a szíved e ritmusban,
Járjad a Zorba dalát, gyere hát!

Gyere csak, gyere hát táncoljunk,
Állj be a körbe, és álmodjunk!
Öntsd ki a szíved e ritmusban,
Járjad a Zorba dalát, gyere hát!

3.Életed egy múló pillanat,
Csak tarka kép, mely mögötted marad.
Végtelen az út, mégis rövid,
Egy perc csupán, mi emlék ránk marad.

4.Néha már úgy érzed véget ér,
De mész tovább, hogy megtaláld magad.
Szívedet a bánat járja át,
Pár jó barát körtánca elragad.

Refr.:
Gyere csak, gyere hát táncoljunk,
Állj be a körbe, és álmodjunk!
Öntsd ki a szíved e ritmusban,
Járjad a Zorba dalát, gyere hát!

Gyere csak, gyere hát táncoljunk,
Állj be a körbe, és álmodjunk!
Öntsd ki a szíved e ritmusban,
Járjad a Zorba dalát, gyere hát!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anticenzor.blog.hu/api/trackback/id/tr622671478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása