Csak azért is!

Ez a blog a mezeinewsee.blog.hu folytatása. Kevésbé lesz szalonképes, keményebben fogalmazom meg benne a véleményemet, kritikámat. Számítok Rátok, hogy ha túlzásokba esem, akkor figyelmeztettek a keresztény mértékletességre! Mindenkit kérek, a kommentekben se szerepeljenek nevek (csak dicsérő hangnemben)! A kezdőbetű tökéletesen alkalmas az azonosításra, azt használjuk.

Friss topikok

  • odamondogato: Tamás = tömős (2015.05.16. 11:06) Boldogok, akik nem látnak, és mégis hisznek!
  • Xinaf: @mezeinewsee: - Nős püspök is volt. A diakónuságot sokan a papság előszobájaként élik meg. Gondol... (2015.04.14. 20:52) Női papság?
  • mezeinewsee: @Kitalátor (másként) gondolkodó: lehet, hogy régen hallottam, és benne volt a tudatalattimban :). (2014.09.02. 19:23) Az Egyház, mint hajó
  • ireftoht: Alapvetően elhibázott az életmódod és az életszemlélted! A nagyvárosi lét minden jellegzetes víru... (2014.07.11. 10:57) Rövid összefoglaló
  • huKKK: @mezeinewsee: Jól mondod. Szerintem is tudja. Parancsolatként mondta. Arra, gondolok, hogy a jel... (2014.03.28. 15:29) A keresztény műmosoly

"Csak hódolat illet, nem bírálat!"

2010.12.04. 22:37 mezeinewsee

... írtam többször a Gondoltam...-ban. Azazhogy úgy éreztem, nem úgy gondolkodnak az ismerőseim. De tévedtem. "Bíráltad az X. egyházközséget!" -hangzott el a vád. És mégcsak nem is nekem... én csak azt vettem észre, hogy jó barátom nem veszi fel a telefont, ha hívom. Sms-re nem válaszol. OK, eleve azért kezdtem el keresni, mint őrült, mert hallottam, hogy haragszik. Na de így, hogy el sem mondja, mi bántja, és meg sem bocsát? Ez teljesen új.

Már túltettem magam rajta, és úgy határoztam, annak ellenére, hogy XY hisztizik, én maradok azoknál a szertartásoknál, amiket igazán szeretek. Ma például nagyon szép vecsernyén voltam. Nem voltak durva kihagyások, jól szólt az ének, és nagyon szépen végezte a szertartást a pap (akinek nem írom ki a nevét, nehogy féltékeny pap testvérei sapkával agyonverjék). Lehet, hogy akkor lennék jókislány, ha X. templomba mennék, 30 perc alatt letudnám a vecsernyét, utána jókat hülyülnék a haverokkal. Ennek ellenére én inkább megyek B-ra, ahol "csak" imádkozni lehet, nincs buli, nincs pia... de Isten ott volt, Vele találkoztam. És bárki bármit mond, Ő a legfontosabb.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anticenzor.blog.hu/api/trackback/id/tr412493588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása