Csak azért is!

Ez a blog a mezeinewsee.blog.hu folytatása. Kevésbé lesz szalonképes, keményebben fogalmazom meg benne a véleményemet, kritikámat. Számítok Rátok, hogy ha túlzásokba esem, akkor figyelmeztettek a keresztény mértékletességre! Mindenkit kérek, a kommentekben se szerepeljenek nevek (csak dicsérő hangnemben)! A kezdőbetű tökéletesen alkalmas az azonosításra, azt használjuk.

Friss topikok

  • odamondogato: Tamás = tömős (2015.05.16. 11:06) Boldogok, akik nem látnak, és mégis hisznek!
  • Xinaf: @mezeinewsee: - Nős püspök is volt. A diakónuságot sokan a papság előszobájaként élik meg. Gondol... (2015.04.14. 20:52) Női papság?
  • mezeinewsee: @Kitalátor (másként) gondolkodó: lehet, hogy régen hallottam, és benne volt a tudatalattimban :). (2014.09.02. 19:23) Az Egyház, mint hajó
  • ireftoht: Alapvetően elhibázott az életmódod és az életszemlélted! A nagyvárosi lét minden jellegzetes víru... (2014.07.11. 10:57) Rövid összefoglaló
  • huKKK: @mezeinewsee: Jól mondod. Szerintem is tudja. Parancsolatként mondta. Arra, gondolok, hogy a jel... (2014.03.28. 15:29) A keresztény műmosoly

Talán...

2011.08.24. 21:02 mezeinewsee

Na, úgy tűnik, ha nehezen is, de sikerül túltennem magam az elmúlt hetek nehézségein. Az ellenőrzést a munkahelyemen megúsztuk (dicsérjem magam? Hiszen én vezettem...), és az érzelmi kavar is lecsillapodni látszik. Ehhez persze hozzájárul, hogy úgy tűnik, született egy bátyám/barátom. Még mindig nem tartom kizártnak, hogy ez átalakul valami mássá, de ha így marad, azt sem bánom.

Milyen is ő? Megbízható. Ez az elsődleges, legfontosabb tulajdonsága. Márpedig én nagyon-nagyon kevés emberben bízom meg. És neki máris elmondtam olyan dolgokat, amiket a barátaimnak, a lelkiatyámnak, sőt, még magamnak sem mertem soha...

A legtöbb dologban úgy gondolkodik, mint én. Csak sokkal-sokkal tisztábban. Nem bonyolítja túl a dolgokat, és mindent elfogad, amit Istentől kap.

Nincs ám könnyű élete! Felnőtt férfi, nagyon sok teher van a vállán. De ennek ellenére most azért tesz meg mindent, hogy az én életemben lévő nehézségeket megoldja :).

Nagyon jellemző rá ez a szám, amit ma mutatott meg nekem. Fogadjátok szeretettel!

 

 

Fájdalmad már a földig ér,

kiáltanál, de nincs kiért;

komor, fekete ég alatt

álmodó csillag vagy.

 

Nem szólsz már, és nem remélsz,

lobogni nem tudsz, kihunyni félsz.

Az nem lehet, hogy gyáván alul maradsz,

te álmodó csillag vagy.

 

Csillog a felszín, lehúz a mély,

hogy előbbre juthass, nincs sok esély.

Csak hajtasz, majdnem beleszakadsz,

mégis álmodó csillag vagy.

 

Hívj, hogyha ébredsz és elvakít a fény,

álmodó csillag, én itt vagyok, csak jeleket küldj felém!

Gyere, ébredj!

Most itt van a perc  hogy eldobd magadtól

azt, ami bánt, mindazt, amitől félsz.

Nekem te álmodó csillag vagy. Álmodó csillag vagy.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anticenzor.blog.hu/api/trackback/id/tr903178101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása