Csak azért is!

Ez a blog a mezeinewsee.blog.hu folytatása. Kevésbé lesz szalonképes, keményebben fogalmazom meg benne a véleményemet, kritikámat. Számítok Rátok, hogy ha túlzásokba esem, akkor figyelmeztettek a keresztény mértékletességre! Mindenkit kérek, a kommentekben se szerepeljenek nevek (csak dicsérő hangnemben)! A kezdőbetű tökéletesen alkalmas az azonosításra, azt használjuk.

Friss topikok

  • odamondogato: Tamás = tömős (2015.05.16. 11:06) Boldogok, akik nem látnak, és mégis hisznek!
  • Xinaf: @mezeinewsee: - Nős püspök is volt. A diakónuságot sokan a papság előszobájaként élik meg. Gondol... (2015.04.14. 20:52) Női papság?
  • mezeinewsee: @Kitalátor (másként) gondolkodó: lehet, hogy régen hallottam, és benne volt a tudatalattimban :). (2014.09.02. 19:23) Az Egyház, mint hajó
  • ireftoht: Alapvetően elhibázott az életmódod és az életszemlélted! A nagyvárosi lét minden jellegzetes víru... (2014.07.11. 10:57) Rövid összefoglaló
  • huKKK: @mezeinewsee: Jól mondod. Szerintem is tudja. Parancsolatként mondta. Arra, gondolok, hogy a jel... (2014.03.28. 15:29) A keresztény műmosoly

Ismét: a miheztartás végett

2011.01.19. 00:02 mezeinewsee

A bejegyzést már tegnap megírtam, de egy barátom ki nem mondott kérésére nem publikáltam. Ma átgondoltam, kicsit finomítottam rajta, ezt olvashatjátok.

Sűrű volt a mai nap. Hosszú is volt, fáradt vagyok nagyon, de annyi mindennel tele a fejem, hogy úgysem tudnék aludni...

Első és legfontosabb: gyerekek, ne legyünk már bohócok! Ezt a blogot csak az találja meg, aki keresi, vagy akinek megadtam a címét. Csak olyannak adtam meg, akiben megbízom, hogy nem kürtöli szét.

Ha te, kedves olvasó, nem ilyen vagy, akkor két eset lehetséges:

1. Kitartóan kerested. Mondjuk, a google-ban. (Egoistának tűnök? Bocsánatot kérek mindenkitől, de tény, hogy voltak izgalmas rákeresések a blogra.) Akkor viszont miért csodálkozol, ha meg is találod? Ha az én gondolataimra vagy kíváncsi, miért bánt, ha elolvashatod őket? Kicsit olyan, mintha direkt azt néznéd, hol köthetsz belém.

2. Véletlenül rátaláltál. Akkor viszont fogalmad sincs, kikről, és melyik egyházközségekről van szó.

Kedves olvasó! Nagyon kérlek, ha valamelyik bejegyzéssel, vagy a személyemmel bajod van, szólj vagy írj NEKEM. Biztos lehetsz abban, hogy ha magadban vagy a haverjaiddal puffogsz, az semmin nem változtat. Egy őszinte beszélgetés inkább.

Abban biztos lehetsz, hogy kevés ember tudja, az egyes bejegyzésekben melyik atyákról és melyik egyházközségekről van szó. Aki igen, annak pedig szóban is elmondanám. Nem fogja a kívülálló ennek alapján megítélni az egyházközségedet!

Isten áldjon!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anticenzor.blog.hu/api/trackback/id/tr672594687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása