Csak azért is!

Ez a blog a mezeinewsee.blog.hu folytatása. Kevésbé lesz szalonképes, keményebben fogalmazom meg benne a véleményemet, kritikámat. Számítok Rátok, hogy ha túlzásokba esem, akkor figyelmeztettek a keresztény mértékletességre! Mindenkit kérek, a kommentekben se szerepeljenek nevek (csak dicsérő hangnemben)! A kezdőbetű tökéletesen alkalmas az azonosításra, azt használjuk.

Friss topikok

  • odamondogato: Tamás = tömős (2015.05.16. 11:06) Boldogok, akik nem látnak, és mégis hisznek!
  • Xinaf: @mezeinewsee: - Nős püspök is volt. A diakónuságot sokan a papság előszobájaként élik meg. Gondol... (2015.04.14. 20:52) Női papság?
  • mezeinewsee: @Kitalátor (másként) gondolkodó: lehet, hogy régen hallottam, és benne volt a tudatalattimban :). (2014.09.02. 19:23) Az Egyház, mint hajó
  • ireftoht: Alapvetően elhibázott az életmódod és az életszemlélted! A nagyvárosi lét minden jellegzetes víru... (2014.07.11. 10:57) Rövid összefoglaló
  • huKKK: @mezeinewsee: Jól mondod. Szerintem is tudja. Parancsolatként mondta. Arra, gondolok, hogy a jel... (2014.03.28. 15:29) A keresztény műmosoly

Újabb belső konfliktus

2011.09.25. 14:53 mezeinewsee

Két hete írtam utoljára. Azóta egy kicsit rendeződött a melóhelyemen a helyzet. Kevesebb a gyerek, így kevésbé szakadunk meg (bár már mindenki összeomlott, legalább egyszer). A pályázatot, amin dolgoztam, befejeztem, így egy kicsit több időm lesz segíteni is.

A "másik vonalon" komolyabb a gond. A lelkiismeretem és az Egyház képviselőinek a szava nem ugyanazt mondják, és ez nem kis konfliktust szül bennem. Kicsit konkrétabban: van, amit én nem érzek bűnnek, de "kívülről" valóban szentéletű atyák annak ítélik meg. Ugye, ismerjük: "Bűnt az követ el, aki tudva és akarva nem engedelmeskedik Isten akaratának." Én úgy érzem, amit teszek, az Isten akarata. Nem bántok senkit, nem feküdtem le senkivel, nem hazudtam, nem lettem hittagadó, stb.

Ennek ellenére az engedelmesség köt, így egyelőre nem járulhatok szentségekhez :(. És persze a bennem lévő sértett egó ezt nem érzi igazságosnak.

Tehát megint nem könnyítettem meg a saját életemet :). A legegyszerűbb (és legjobb) persze az lenne, ha félrepakolnám a "világi" szempontokat, és pusztán a lelkiatyám szavára hagyatkoznék. De ezt képtelen vagyok megtenni. Így teszem, amit eddig, bízva abban, hogy az Úr szentségek nélkül is tud vezetni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anticenzor.blog.hu/api/trackback/id/tr483255135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása