Csak azért is!

Ez a blog a mezeinewsee.blog.hu folytatása. Kevésbé lesz szalonképes, keményebben fogalmazom meg benne a véleményemet, kritikámat. Számítok Rátok, hogy ha túlzásokba esem, akkor figyelmeztettek a keresztény mértékletességre! Mindenkit kérek, a kommentekben se szerepeljenek nevek (csak dicsérő hangnemben)! A kezdőbetű tökéletesen alkalmas az azonosításra, azt használjuk.

Friss topikok

  • odamondogato: Tamás = tömős (2015.05.16. 11:06) Boldogok, akik nem látnak, és mégis hisznek!
  • Xinaf: @mezeinewsee: - Nős püspök is volt. A diakónuságot sokan a papság előszobájaként élik meg. Gondol... (2015.04.14. 20:52) Női papság?
  • mezeinewsee: @Kitalátor (másként) gondolkodó: lehet, hogy régen hallottam, és benne volt a tudatalattimban :). (2014.09.02. 19:23) Az Egyház, mint hajó
  • ireftoht: Alapvetően elhibázott az életmódod és az életszemlélted! A nagyvárosi lét minden jellegzetes víru... (2014.07.11. 10:57) Rövid összefoglaló
  • huKKK: @mezeinewsee: Jól mondod. Szerintem is tudja. Parancsolatként mondta. Arra, gondolok, hogy a jel... (2014.03.28. 15:29) A keresztény műmosoly

Újra együtt, úgy mint rég!

2012.07.27. 11:27 mezeinewsee

Tegnap lakós gyerekek jártak nálam. 3 hónapja nem láttam őket. A nagyvilág fogyinak, hülyének, nyomoréknak, Taigetosz-pozitívnak nevezi az értelmi fogyatékost. Én ebből semmit sem tapasztalok. 3 óra beszélgetés, sugárzó szeretet... ahogy sztoriztak a melóról, a segítőkről, a nyaralásról, a balhéikról... ahogy éreztették: én vagyok a főnök, számítanak rám... 3 hónap után ismét boldog voltam. Amikor elmentek, a szívem szakadt meg.

A józan ész azt mondja: el kéne engednem őket. Meg kéne szakítanom teljesen a kapcsolatot velük, és valami "nyugisabb" munkát keresni, hiszen úgysem jön vissza az, amikor együtt dolgoztunk. De képtelen vagyok rá. Nagyon nehéz az elválás, de még mindig jobb, mintha nem is látnám őket. És ez a helyzet a kollégákkal is (na, persze nem mindenkivel)...

Egyszerűen még mindig nem fogtam fel, hogy már nem dolgozom velük. Zoli így fogalmazott: "Olyan ez, mint egy rossz álom, amiből nincs ébredés." És én várom az ébredést...

Csak hangulatban illik ide a szám, de értsétek jól!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anticenzor.blog.hu/api/trackback/id/tr284681519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása